01
Dec

Alapítványunk az Adománygyűjtő Szervezetek Önszabályozó Testületének tagja

http://www.atlathatosag.eu/etikai_kodex_leiras
http://www.atlathatosag.eu/etikai_kodex_tagok


A RÁK ELLEN, AZ EMBERÉRT, A HOLNAPÉRT! Társadalmi Alapítvány éves bevételei nem haladják meg a 200 millió forintot, ezért az Alapítvány nem köteles könyvvizsgálatot végeztetni.

 A RÁK ELLEN, AZ EMBERÉRT, A HOLNAPÉRT! Társadalmi Alapítvány gazdálkodását és működését az Alapítvány három tagból álló Felügyelő Bizottsága ellenőrzi. Ennek során a kuratórium elnökétől jelentést, a munkavállalóktól tájékoztatást vagy felvilágosítást kérhet, betekinthet az iratokba, azokat megvizsgálhatja.

 A RÁK ELLEN, AZ EMBERÉRT, A HOLNAPÉRT! Társadalmi Alapítvány irataiba a jogszabályi előírásoknak megfelelően az Alapítvány titkárságán (1093 Budapest, Mátyás u. 18. fszt. 1.) bárki betekinthet munkaidőben, előre egyeztetett időpontban. A betekintés során mindvégig szem előtt kell tartani, hogy személyes adatokat, üzleti titkokat vagy egyéb adatvédelmi- vagy személyiségi jogot sértő adatokat jogosulatlan személy nem ismerhet meg.

 

HASONLÓ CIKKEK: /hu/atlathatosag









01
Dec

Panaszkezelés

Panaszkezelési szabályzat

 

 Partnereink számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslataik benyújtására.

 Hivatalos iratainkba való betekintés lehetősége mindenki számára adott. Iratainkba való betekintésre budapesti központi irodánkban, munkaidőben, előzetes bejelentkezés alapján van lehetőség.


Kapcsolatfelvétel postai úton:

1093 Budapest, Mátyás u. 18. fszt. 1.


Kapcsolatfelvétel telefonon:

+36/1-217-0404


Kapcsolatfelvétel elektronikus úton:

rakellen@rakellen.hu

 

Az iroda nyitvatartási rendje:

hétfő-csütörtök: 09:00-16:00

péntek: 09:00-12:00
 


Panasztevő jogai:

 

  • joga van arra, hogy panaszt tegyen a fenti csatornákon (írásban a fenti postai és elektronikus levélcímen, illetve telefonon),
  • joga van arra, hogy névtelen maradjon a folyamat során,
  • joga van ahhoz, hogy a lenti folyamat alapján meghatározott időn belül panasza kivizsgálásra kerüljön, és panaszára választ kapjon


 

A panaszkezelés menete:

 

A postai úton érkezett panaszok beérkezéskor iktatásra kerülnek, az elektronikus levelek beérkezési dátuma az e-mail fejlécében rögzített dátum. A panasz a beérkezést követően az irodavezetőhöz kerül, aki szükség esetén a panasz kezelésébe bevonja az Alapítvány kuratóriumának elnökét. A panasz kivizsgálása legkésőbb a beérkezést követő munkanapon megkezdődik. A kivizsgálás eredményéről, a panasz kezelésének módjáról a panaszt benyújtó a kivizsgálás befejeztével tájékoztatást kap a panasztételi csatornán (postai úton vagy elektronikus levélben). Ennek időtartama 5 munkanap (ettől eltérő esetben a panaszt benyújtó értesítést kap az eljárás időtartamának meghosszabbításáról, illetve annak okáról). A panasztétel lezárását követően valamennyi kapcsolódó feljegyzés, adat tárolásra kerül az Alapítvány irodájában. Amennyiben helyesbítő tevékenység kerül indításra, annak eredményéről, illetve a bevezetés határidejéről a panasztevő tájékoztatást kap.

Panaszkezelési beszámoló 2014

Panaszkezelési beszámoló 2015

Panaszkezelési beszámoló 2016

Panaszkezelési szabályzat

HASONLÓ CIKKEK: /hu/atlathatosag



A rák ellen, az emberért, a holnapért! Társadalmi Alapítvány 1093 Bp., Mátyás u. 18. Tel: 06-1/217-0404

Adószám: 19009557-2-43

Copyright © 2015. Minden Jog Fenntartva.

IMPRESSZUM

Created by okeery.com